Jesteś tutaj: Nowa kampania marketingowa klubu

Nowa kampania marketingowa klubu

W dniu wczorajszym działacze klubu Stali Gorzów poprzez swój portal społecznościowy oraz stronę internetową, poinformowali o swojej nowej kampanii marketingowo-promocyjnej. Przypomnijmy, że w poprzednim roku towarzyszyła nam kampania pod hasłem "Zawsze Razem", której cel został w stu procentach osiągnięty i ogłoszony jako sukces, bowiem trzeci raz z rzędu kibice Stali Gorzów zostali mistrzami pod względem frekwencji na stadionach żużlowych. 

Żółto-niebieskie kolory mają na celu w tym sezonie podkreślić przywiązanie oraz identyfikację do drużyny. 

 - W tym roku chcieliśmy, by zawodnicy pokazali, że barwy nie nosi się od święta, a jest się z nimi na zawsze. W związku z tym chcieliśmy podkreślić efekt przywiązania do barw poprzez malowanie twarzy. Tak powstała kontynuacja - kampania #zBarwamiNaZawsze - tłumaczy Jacek Gumowski, marketing manager Stali Gorzów.

Z tej okazji powstał nowy film promocyjny, który będzie miał na celu wypromowanie każdego ligowego meczu na stadionie w Gorzowie Wlkp., a będzie go można zobaczyć w telewizji, a nawet w kinie oraz na wszelkich portalach społecznościowych. 

 

Jaki jest główny cel nowej kampanii?

 

Po pierwsze, jak najczęściej uczestniczyć w zawodach i spotkaniach żużlowych na "Jancarzu". Po drugie, kampania ma na celu zachęcić wszystkich kibiców do przywiązywania się do barw klubowych. Każdy szanujący się kibic doskonale wie, że klubowe barwy to prawdziwa świętość - można przeczytać na głownej stronie klubu.

 

Nowa kampania ma podkreślić nasze przywiązanie do kolorów żółtego i niebieskiego, dlatego zachęcamy wszystkich kibiców wybierających się na mecze Stali Gorzów o wzięcie ze sobą szalika oraz żółtej koszulki! 

 #zBarwamiNaZawsze